Städning & träning ?

Imorgon kommer ju mäklarhuset och ska värdera detta radhus åt oss.
Och i och med att hon kommer rätt tidigt så har jag ingen lust att städa imorgon på morgonen.
Så idag ska vi städa massor och fixa ute på tomten.
Skönare när man är 2 st också för då går det lite snabbare när man har lilleman att tänka på också.

Mycket jag skulle vilja hinna med idag.
Skulle vilja besöka min Farmor.
Stor städa.
Träna.
Köpa blommor m.m

Men allt detta hinner jag aldrig.
Då det brukar ta minst 5 tim för oss att städa.
Och träna vill jag göra.
Min lillasyster ska följa med också.

Nej nu har Joel gjort frukost åt familjen så nu ska jag äta.

Trevlig Söndag allesammans :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0