Sjukt barn, trött mamma.

Ja som rubriken lyder så har Oliver blivit förkyld vilket resulterade att han somnade 19.30 men vaknade 03.30 och det tog nog 2 h innan han somnade igen och när han hade somnat så sov han max 1 h och sedan så var det Joels tur att försöka få honom att sova och efter en stund så somnade han men vaknade igen efter ca 1,5 h.
Jäkla förkylningar.
Hoppas han blir frisk snabbt bara.
Det är den där jäkla snuvan som gör att han inte kan sova riktigt.
Blir intressant att se om hela familjen blir förkyld, men jag håller tummarna på att vi slipper iaf.

Igår så skulle jag besöka min Farmor , så jag gick på ica ettan och köpte lite fika.
Jag ringde henne på vägen dit och då lät hon väldigt deprimerad.
Hon hade nämligen varit på sjukhuset och fått besked om proverna,
och hon har fått tillbaka allt som dom hade börjat att få bort.
Hon har skelett canser så hennes ben i kroppen tinar ihop.
Och detta märkte dom för 1 år och 5 mån sedan.
Det som började bli bra :/
Uscha vad jag hatar alla dessa sjukdomar.
Ja som ni säkert förstår så var hon alldeles för dålig och ville inte ha något besök.

Läste sedan Karlas blogg om hennes Mormor som var dålig, och hon som inte ens har sin släkt i Sverige.
Jag kan ju iaf träffa min Farmor.
Jag tycker så synd om henne och hennes familj.
Och vill skänka en tanke till dom och hoppas att det blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0