Lördag!

Vi har nyligen rensat ut vårat föråd i lägenheten phuuu....
Att man ska samla på sig så mycket?
Nu ligger Joel i badet och Oliver ligger i sin säng för att försöka sova lite innan vi ska åka iväg .
Vi ska lämna tillbaka en säng till Britt-Marie , hämta tillbaka Thea och handla lite.
Joel ville även provköra en mazda.
Annars så händer det inte så mycket idag.
Ska se på robinson iaf :-)

Imorgon så ska jag jobba på jula , så Joel får ta på sig städningen.
Så roligt att få jobba lite :-)
Mina arbetskollegor frågade när jag kommer tillbaka på riktigt.
Och först så måste vi skola in Oliver .
Så jag kan tänka mig att det blir i April kanske?
Det märks.
Men ska bli roligt att komma tillbaka på riktigt sedan.

Oliver vägrar för tillfället att sova :P
Han klättrar upp i sängen hela tiden.
Så bäst jag går in till honom.


Fortsatt trevlig Lördag!

Kommentarer
Postat av: karla

hej..hälsa joel att jag inte hört av mig om körning för att jag inte har nå pengar på telefon så därför =)men hoppas på köra snart. hoppas allt är bra med er! kramar

2009-11-22 @ 15:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0