Inte bättre idag !

Igår så vaknade Joel kl 10.55 och undrade hur mycket klockan var och jag säger ( jag vet inte ).
Han kollar och ser att klockan nästan är 11 och går in till Oliver och väcker honom.
Om inte Joel hade väckt honom då så hade han säkert sovit vidare ett tag till.
Och ändå vaknar han inte något under kvällen / natten heller.
Ja sju sovare är vad han är ;-)
Idag så fick jag sova fram till 10.20.
Jag som gillar att kliva upp tidigt, fast just nu kändes det bra att få sova ut då jag fortfarande känner mig hängig.
Trodde att det skulle gå över men min hals är tjock och sedan kallsvettas jag.
Uscha för detta , snart bryter det nog ut riktigt. Blää....!

Oliver sover igen och jag har precis tagit mig en dusch.
Och idag kommer vi bara vara hemma för jag känner inte alls för att göra något.

Imorgon så ska vi förhoppningsvis träffa Sophie på stan för att fika och umgås,
så hoppas jag inte känner mig allt för dålig bara.

Nej nu ska jag sitta och pyssla med en julklapp till Olivers Farmor.

Trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0