Goda nyheter!

Jag är SÅ glad måste jag säga :-)
Igår så fick vi svar på värderingen och jag kan säga att den värderingen var kanon om man säger så.
Och hon tyckte att vi skulle börja ( lågt ) och sedan locka dit folk.
Och det hon tyckte var lågt trodde vi aldrig ens att vi skulle få.
Ja som sagt vi är toppen glada så nu ska jag ringa husman hagberg och fråga lite om huset på Alnö som vi är intresserade av.

Mitt paket som jag har beställt med kläder har strulat en massa sedan start och med höga förväntningar på att få det igår så fick jag beskedet av dhl att det var försenat minst tills på Fredag trots denna otroliga väntan :/

Men nu gick jag in och spårade mitt paket på dhl och då ser jag att det är påväg hit nu, så idag runt 12.00-14.00 så har jag mitt efterlängtade paket :-)
Dock så får jag betala moms och skatt på det :/ Det ska alltid vara något.

Joel har sovmorgon och ligger nere och sover, jag och Oliver har varit vakna sedan kl 8.00 så nu ska vi äta frukost och sedan ska jag passa på att åka och träna innan Joel börjar jobbet.
Sedan ska jag hem och invänta mitt paket :-)

Fortsatt trevlig Onsdag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0