Fredag!

Oliver sitter i lekhagen och jag kikar runt lite på datorn.
Ska ta och gå ner snart för att göra iordning oss för att åka iväg och handla lite.
Tänkte posta alla kalas kort och sedan ska jag köpa någon julklapp och handla lite mat.
Snart klar med alla julklappar iaf :-)
Olivers Farmor kom förbi igår och då säger hon att vi inte ska köpa något åt henne iår , då hon
inte hade tänkt att göra det till oss.
Men vi har redan köpt till alla , men det gör inget.
Jag har bara någon små grej kvar att köpa till mina syskon.
Skönt att få allt sånt överstökat nu när man ska jobba i Dec.

Joel kommer hem runt 6 tiden ikväll så vi ska bara ta det lungt.
Ska laga någon mat, plocka fram lite grejer inför jul marknaden imorgon och lite sånt bara.
Och idol ska jag kolla på såklart :-)
Imorgon så ska jag sälja med min syster fram till kl 15.00 sedan så vet jag inte alls vad vi ska hitta på.
Kika på robinson iaf.
Och på Söndag så ska vi gå på julskyltningen i stan , och mysa hemma framför första avents ljuset :-)
Lite snö nu tack!!

Nej nu ska jag klä på mig och åka till birsta :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0