Dollar store & Birsta city.

Vid 10 tiden idag så åkte vi på ikea och åt frukost med europcar.
Efter detta så åkte jag och Oliver till dollar store för att kika lite.
Mycket jul grejer hade dom men jag köpte inget sånt dock.
Vart mest hushållsartiklar.
Jul grejerna får vänta, måste se vad jag har hemma först.

Sedan efter detta så åkte vi tillbaka till birsta för att kika efter farsdags present och en present
till min lillasyster som fyller år den 15 Nov.
Så nu är allt det klart iaf. Skönt .

Idag gjorde jag iordning lite kyckling wok till middag och snart så ska vi äta morotskaka.
Oliver har nyligen somnat.
Snart blir det idol också :-)

Nej nu har jag inte så mycket mer att skriva.
Fortsatt trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0