Valbo!

Igår så följde jag med mina föräldrar plus lillasyster till Sandviken för att köpa en vespa till henne.
Jag körde bussen både dit och hem för att avlasta min pappa lite.
Och mamma & lillasyster tog hand om lilla Oliver där bak.
Vi tog en sväng inne i valbo köpcentrum för att kika runt lite och äta middag innan vi skulle hämta vespan.
Jag hittade en sommarjacka åt mig själv, ett set till sommaren åt Oliver, läppglans, ett tvspel till Oliver och en borrmaskin till Oliver.
Vart så glad när jag var inne på BR leksaker och hittade dessa prylar till Oliver, tv spelet kan han ha tills han är 3 år och det finns olika spel att köpa till detta.
Plus att dom lär sig saker på samma gång.
Efter att vi hade shoppat lite så tog vi och åt lite på en restaurang där inne, och Oliver fick pärondryck och päronpure.
När han hade ätit upp så skulle han bajsa :P Så mamma tog hand om honom och jag tog 20:- med mig och spela för på någon spelgrej där inne och vips så fick jag någon bonus och fattade ingenting ! Haha.
Men jag vann iaf tillbaka allt jag handlat för under dagen :-)
Så igår gick 0:- för mig men jag kom hem med rätt så mycket prylar !
Kändes som jag hade vunnit 1 miljon :P Vinner ju aldrig annars.

Och resan gick jätte bra, Oliver han älskar att åka bil och vara ute och shoppa så han var bara glad !

Nu idag ska vi fixa med ett par prylar och sedan ska vi hem och leka lite bara.
Hoppas alla får en trevlig fredag!


Olivers nya tv-spel!

Olivers borrmaskin som låter och blinkar sedan hans set till sommaren.

Min söta jacka !

Och detta fick Oliver av Farmor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0