Tisdag!

Sitter fortfarande i morgonrocken och det är så skönt att kunna slappa lite.
Ingen babysång idag heller, Joel hade sovmorgon och då skulle han hjälpa till med Oliver så jag fick
sova ut idag och då vill man ju passa på när man kan.
Så nu är dom ute på promenad och jag ska försöka ta mig ett bad också :-)
Sedan åka och posta några paket på posten, efter det så ska jag hem och bara ta det lugnt igen.
Imorgon så ska jag till Karla på knytis och träffa andra mammor.
Min syster fyller år då också och jag måste inhandla lite innan, så hoppas jag har tid för babyträffen också.
Det märker vi.

Nej ett bad var det ju mendans jag har tid och kan.

Fortsatt trevlig tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0