Söndag.

Då var allt över känns skönt fast samtidigt tråkigt för det var så himla mysigt och trevligt.
Allt som sagt vart lyckat och vi är nöjda.
Efter dopet så städade vi lokalen och sedan så umgicks vi med Karla, Peter och Johan.
Jag och Karla tog en sväng på max för att äta lite då vi inte hann äta någon smörgåstårta typ,
blev säkert kvar där i 1 timme och surrade och det var skoj .
Killarna där hemma undrade vart vi hade tagot vägen :P
Sedan så åkte dom iväg ist och vi var hemma med barnen.
Dom åkte runt 23 igår och vi satt oss alla tre för att se på robinson som vi missat.
Så igår vart det en sen kväll, la mig 02.00 och upp klev jag 08.25 då Oliver ville leka och äta gröt.
Nu har Johan precis börjat sin resa hem och vi ska genomgå lokalen tillsammans med värden här på området.
Vet ej vad som händer idag men vi tar det väl bara lungt hemma hela dagen tror jag.
Måste dock handla lite mat som vi behöver.

Hoppas alla får en toppen dag.
Bilder kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0