Shopping.

Var tvungen till att köpa en uv-dräkt till Oliver så vi åkte till birsta och kikade lite.
Där hittade vi en blå söt uv-dräkt plus en keps som skyddar mot solen.
När vi ändå var där så kollade jag på en bikini till mig själv.
Massa fina hittade jag men dom passade dock inte på min kropp.
Men hittade en som jag tyckte var fin på också så den fick följa med hem också.
Plus ett par jeans leggings , trivs så bra i såna.

Har precis hyrt nya Wallander filmen som ska ses snart.
Måste först hänga tvätt och blommor.

Detta fick följa med mig hem idag.
Inte tagit någon bild på Olivers dräkt eller keps dock.



Kommentarer
Postat av: kikki

Tacktack! :D Jättefin bikini!!!! :)

2009-05-26 @ 10:19:28
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0