Helt slut.

Klev upp kl 7 imorrse och myste med min älskade lilla pojke Oliver, sedan somnade han om runt 10 så då passade jag på att duscha och fixa mig själv innan vi skulle åka och lämna lunch till pappa Joel.
Vi lunchade också med honom på hans jobb :-)
Sedan så åkte vi vidare till Jula för att hälsa på och där fick Oliver en dop present av alla mina underbara kollegor.
Dom gav honom 1 body , ett par strumpor och en bok :-) TACK så mycket allesammans.

Och efter detta så åkte vi hem en snabbis för att Oliver skulle få i sig lite mat innan vi skulle hämta upp Erika på sjukhuset.
När vi hämtat Erika 15.30 så åkte vi och vaccinerade Thea i stan och hon var JÄTTE duktig , hon sa inte ett ljud.
Skönt att ha det klart.
Sedan åkte vi till lidl i Timrå för att Erika skulle hämta sitt schema och då passade vi på att handla där också.
Hittade dock inte så mycket så jag ska handla mer på ica maxi imorgon.
När vi handlat klart så åkte vi och hämtade Joel på jobbet så det blev en sen middag idag.
Brukar äta runt 16.30 - 17.00 men idag blev det efter kl 19 !

Nu ligger Joel och sover innan han ska åka och fixa med våran box till tv:en och Oliver ligger i sin säng och säger bhuubhuubhuubhuu och blåser bubblor med munnen han är för söt :-)
Gör allt för att vara vaken den lilla busungen.

Nej åter till tvätt och städ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0