Grattis syster!

Idag fyller min stora syster 23 år , stort grattis till dig :-)
Firade henne igår hemma hos mina förälrar som bjöd på grillspett, hemlagad potatissallad och sallad.
Gott var det !
Sedan fick vi bullar.
Så vi var hemma runt 23.00 igår kväll och trött var jag.
Vaknade upp av Oliver 06.00 som var hungrig och då kände jag hur hängig jag var. :/
Täppt i näsan som en get.
Hoppas verkligen det går över fort.
Känner mig bättre nu iaf.

Idag ska vi kolla på en bil åt Joels syster som kommer hem om 2 veckor nu.
Nedräkningen har börjat.
Ska bli så roligt att hämta upp henne på Arlanda efter snart 1 år.
Sedan så vet jag ej vad vi ska göra kanske hälsa på stora syster en sväng.

Igår var vi även på drakborgen med Karla,Peter och Theodore ,åt lunch och lekte lite.
Sedan tog jag en promenad med Oliver ner till birsta city och shoppade dopkläder som han ska ha
under klänningen , sedan fick han lite sommarkläder också.
Kunde inte låta bli :-)

Nej en dusch var det .









Kommentarer
Postat av: Ruby o Milo

När blir dopet:)?

Vi har bokat i augusti. Hemmadop :)



vilken storlek har Oliver nu?

2009-05-01 @ 18:22:39
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: Ruby o Milo

alltså det är helt olika. vissa kläder har han fortfrarande 56 i och vissa 62 och i vissa 62or börjar bli för tajta att knäppa:P Så ja fick införskaffa mig en 68gaderob nu i veckan om han tokväxer haha!



ja ska bli riktigt mysigt . varken jag eller andreas gillar att va i kyrkan så det blir perfelt. fast vi kommer va på min mormor och morfars tomt:)

2009-05-02 @ 07:28:52
URL: http://rubykanoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0