Glad.

Började dagen med frukost tillsammans med min kära sambo och efter det så gjorde jag iordning mig och Oliver för att åka och besöka mitt jobb, skulle köpa en matberedare med mixer så jag kan börja med att göra egen mat till lillen och batterier.
Sedan prata om sommarjobb och hur mycket semester jag har att ta ut.
Alltid roligt att komma tillbaka och hälsa på alla nu när man inte ses lika ofta.
Ska jobba hela Juli iaf sedan kanske i Aug.
Och jag trodde att jag hade ca 11 dagar i betald semester att ta ut plus komptid men det var mer än så :-)
Då får Jag mer mammadagar också med min älskade Oliver.
Jag hade nämligen 29 dagar i betald semester plus ca 7-8 dagar i komp. =D
Är verkligen överlycklig.

Sedan har jag tagit på mig att vara dagmatte åt en hund som är 4 mån.
Börjar kl 08.00 imorgon till 16.15 så får vi se hur det går.
Älskar hundar plus att det är extra pengar nu när man är mamma ledig.

Och nu i veckan så tänkte vi boka semestern i sommar också så vi är säkra på plats och
innan våra erbjudanden går ut.

Nu är Joel hemma på middag innan han ska jobba igen så då ska jag passa på att
umgås med honom.

Fortsatt trevlig kväll.



Kommentarer
Postat av: Tessan å Eddie

vart jobba du? känns de bra att börja jobba ?

2009-05-11 @ 20:57:00
URL: http://mammatessan.blogg.se/
Postat av: Tessan å Eddie

TACK =)



Ja kan ju va skönt att spara mamma dagarna, förstå dig absolut.

Jag ska börja jobba efter sommaren, uscha men men man måste ju och så kan man ju va hemma senare.

2009-05-11 @ 21:51:44
URL: http://mammatessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0