Dopmöte.

Idag har jag mycket att göra, måste lämna igen min matberedare som jag köpte för den var trasig,
sedan så måste jag posta paket,städa och göra fint innan Erika kommer hem på Lördag.
Vill även hinna med mamma boot camp i Haga kl 11 men vi får se om Joel har tid att köra oss dit för vi får inte
plats med barnvagnarna i våran bil.
Om inte så ska jag hem och städa,laga mat och sedan så ska vi till Alnö på dopmöte med prästen.
Nu är det nära :-) och jag längtar SÅ mycket .
Direkt efter dopmötet så ska vi åka och para Thea igen.
Hoppas det blir några små söta valpar i sommar.

Nu ska jag bada Oliver och mig själv och sedan åka iväg.

Fortsatt trevlig dag !


Kommentarer
Postat av: Tessan å Eddie

Jag jobba inom vården, trivs men vill göra något annat. Skrev detta för någon dag sedan men vet ej om det kom fram för det stod att det inte gick att kommentera

2009-05-15 @ 08:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0