Bokat och klart !

Nu längtar jag till den 17 Juni då vi drar på semester och det ska bli SÅ härligt :-)
Först åker vi till Skara sommarland i 2 nätter i stuga och 2 dagar inne i parken efter detta så
åker vi vidare till Öland - Färjestad och bor i stuga i 1 vecka .
Med följer Karla, Peter och Theodore och det kommer bli jätte roligt.
Så vi blir borta i 10 dagar och vi kommer att fira midsommar och min och Karlas födelsedag borta.
Hoppas pojkarna bjuder ut oss på restaurang :-)

Skara sommarland har jag varit i sedan jag var väldigt liten och jag och Joel har åkt dit 3 gr också,
trivs bra där.
Finns allt och för alla åldrar.
Har till och med jobbat där en gång i tiden med att sälja färskt bröd.

Och på Öland har jag varit på semester 3 gr med Joel och det är verkligen mysigt där.
Så underbart fint är det.
Känns inte som Sverige.

Ja nu kommer jag att räkna ner dagarna =)



Kommentarer
Postat av: Tessan å Eddie

Ingen aning vad jag skulle vilja göra, man får va glad att man ha fast jobb iallafall =)



Hur gammal e du och din kille?

Hur länge ha ni varit tillsammans? =)

2009-05-15 @ 20:56:42
Postat av: karla

LÄNGTAR :D:D:D:D

2009-05-15 @ 22:53:22
URL: http://karlitalatina.blogg.se/
Postat av: Tessan å Eddie

Jag är 24 och Peter blir 29 nästa månad =)

Vi ha varit ilag 3 år i december och förlovad 2 år.



Va Oliver planerad?

Vill ni ha flera barn?

2009-05-16 @ 22:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0