Aj!

Aj ont det gör, skulle fixa mat till skrutten och jag får het vatten över hela handen.
Hoppas det går över snart iaf.

Dagen: Först ska vi fixa hemma, bada, tvätta m.m sedan så ska vi till mitt jobb för att hämta Olivers dop
present av jobbet , dom är bra gulliga :-)
Efter detta ska jag träffa min Faster en snabbis för att hämta presenten till syster som hon hade glömt igår.
Och kl 15.30 så ska jag åka och handla mat med Erika.

Händer inte så mycket idag och det är skönt!
Imorgon så ska jag lämna Oliver med pappa Joel för att åka på tjejfest på berners,
det ser jag fram emot :-)


Fick hem papper om Olivers 6-månaders sprutor också, dom ska tas den 17 Juni samma dag som vi åker
till Skara sommarland.
Så hoppas han slipper feber och sådant.
Det hände inget senast så peppar peppar.


Kommentarer
Postat av: Tessan å Eddie

Men den sprutan tar dom ju när dom är 5 månader. Eller fanns det ingen tid för er då?

2009-05-27 @ 22:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0