Torsdag!

Veckorna går så fort tycker jag när man har barn.
Men när man jobbar då går det segt :P

Visst blir man glad av detta väder ? Man blir ju verkligen på toppen humör .
Denna dag så skulle vi igentligen på babyträff hos Emelie men min mamma behövde lite hjälp
så då umgicks jag med min mamma och mina små syskon idag istället.
Först var vi på stan ett tag på förmiddagen sedan så åkte vi hem till dom .
Och efter detta så skulle jag köra min syster till Alnö på konfermationsträff.
Jätte mysig dag har det varit.
Får bli babyträff en annan dag :)

Imorgon så ska våran lilla familj på vipkväll på motormässan, blir bjudna på mat och grejer :) Inte illa.
Sedan på Lördag så ska vi på motormässan igen då vi har 2 biljetter , sedan så ska vi träffa Erik där för att sedan åka och fika lite.

Man har fullt upp varje dag tycker jag!
Och det är bara skönt tycker jag :)
Då jag var sjukskriven under graviditeten så satt man bara mest rakt upp och ner i princip.
Och det kan jag verkligen inte göra för länge!

Har inte haft någon som velat träna med mig , men nu fick jag med min lillasyster som också vill träna lite.
Fick ju ett friskvårdshäfte av jobbet som jag fick spendera på det jag ville så då tycker jag träning på ego eller något blir bra. Sedan kanske lite massage om det finns pengar över ;)

Nej tillbaka till städningen.
Kram


 Fick 1600:- av jobbet :) Nu blir det till att träna.
 Köpte så jag kan göra på Thea :)
Oliver klätrar lite på pappa.

Kommentarer
Postat av: emilie

Egentligen hade jag kanske velat gå om det är bra väder men har fått besök av syrran från umeå nu så det blir nog inget av med det om nu inte hon skulle ha lust att gå förstås... fast då borde vi ju ha anmält oss kanske..

saknade er på babysången i tisdags förresten! och på fikat med igår såklart!

kram kram

2009-03-19 @ 21:29:45
URL: http://floffenskrypin.blogg.se/
Postat av: Ruby och Milo

haha jo men du verkar alltid hitta de billigaste grejorna,:)

2009-03-20 @ 09:43:07
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej! Ja men absolut kan jag hjälpa dig! :) har en direktlänk i min sidospalt där du kan klicka :)

/Anna

2009-03-20 @ 14:18:18
URL: http://annasara.net
Postat av: sofia

jo jag har alltid velat haft någon att träna med mig, men jag har inte heller fått med mig någon. :P puss hoppas allt är bra

2009-03-20 @ 17:50:01
URL: http://sarasofiawistrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0