Så var helgen slut.

Ja som sagt tiden bara springer iväg, helgen är redan slut.
Fredagen var riktigt mysig på motormässan, god mat och bra underhållning.
Sedan fick vi ju besök av syster och sambo efter motormässan.
Lördagen så var vi också på motormässan och sedan så vart det middag på charm i birsta med lite trevligt sällskap.
Efter detta så såg vi på robinson hos mina föräldrar.
Idag så har vi städat, varit i birsta och handlat och ätit lite middag och nu sitter Oliver i sin babysitter och kollar på wipeout, pappa Joel han klipper och badar Thea och jag kollar på tv och bloggar lite.

Nu ska jag ta och mysa med min son.
Kram och trevlig Söndagkväll.

Kommentarer
Postat av: Ruby och Milo

ojjojj:) ammar du eller ger du ersättning föressten:)?

2009-03-22 @ 20:14:56
URL: http://rubykanoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0