Lördag!

Vi hade det verkligen jätte trevligt igår, på vipkvällen så fick vi italienskbuffe ,underhållning och mingel.
Vi åkte där ifrån runt 22.00 sedan så följde min syster och hennes sambo med hem till oss och spelade lite wii och surrade.
Sedan kom jag och Joel i säng runt 00.00. Lillen han sov redan och han sov sedan fram till 05.40.

Idag så blir det motormässan igen och där ska vi träffa Erik&Markus.


Nu ska jag duscha innan vi ska åka.
Trevlig Lördag!

Oliver på motormässan. Motormässan. Middagen.
Mina pojkar.
Coffa&Joel. Underhållning.
Kollar på uppvisningen.

Kommentarer
Postat av: karla

vad fina ni är =) kom och hälda på mig nåt vi får bestämma någon dag så kan vi ta en promenad före också =)

2009-03-21 @ 12:06:30
URL: http://karlitalatina.blogg.se/
Postat av: Ruby och Milo

oj vad han växer :)

2009-03-22 @ 09:23:56
URL: http://rubykanoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0