Glad!

Åkte iväg på subway och köpte 2 mackor åt mig och Joel för jag vart så sugen på det för det var så längesedan.
Passade på att äta direkt när jag kom hem för hinna innan lillen blev hungrig, strax där efter så kommer Joel hem från jobbet och vad har han med sig hem? jo min efterlängtade vagn till Oliver .
Jag är SÅ glad för jag vart verkligen kär i denna vagn.
Nu ligger lillen på sin fårfäll i den och sover.

Snart ska vi åka för att posta iväg dopkort och köpa lite frukost mat.
Efter detta ska Joel åka lite fyrhjuling medans jag går ut på en premiär tur med vagnen.

Sålde även våran teutonia idag så nu är det bara grizzlyn kvar.

Kram på er alla!


 Oliver gillade sin nya vagn!

Kommentarer
Postat av: JennyG

Vad roligt att den blev er!



Hoppas du blir nöjd nu!



FÖr det är ju inte bara Oliver som ska vara nöjd ;)

2009-03-17 @ 21:49:40
URL: http://www.JennyG.seG.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0