Fredag!

Ja inatt låg jag med en hemsk magvärk och ett illamående som heter duga.
Kanske fröken röd är påväg tillbaka efter 1 år?
Somnade till slut iaf runt 02.00 sedan vaknade lillen och skulle ha mat kl 03.00 någongång sedan 05.00 igen och 07.00 igen och då ville han inte ligga kvar heller.
Ja ibland kan det vara jobbigt att vara mamma, men ändå så underbart.
Så idag ska jag och lillskrutten bara ta det lungt hela dagen och vila en massa.
Kan behöva det nu känner jag.

Nu är det ju helg och det innebär att pappa Joel också är ledig med oss.
Så då får jag ju hjälp av honom :-)

Synd på lunchen/fikan hemma hos Emelie idag bara.
Hade varit så roligt att träffa alla idag.
Men det kommer ju fler tillfällen.

Trevlig helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0