Barnvagns djungeln!

Nu har vi 2 barnvagnar .
Ena väger 22kg och den andra 16kg.
Den som väger 22kg får plats i bilen men är för tung för mig att lyfta.
Och den andra som väger 16kg är för lång så den går knappt in istället.

Ja så nu ska jag sälja båda vagnarna och kolla efter en vagn som kanske passar bättre.
Liten och lätt vill jag ha.
Får se om man kan hitta något iaf.

Så nu ska jag åka iväg med min älskade familj,

Måste gratta Johanna till hennes lilla flicka också.
Nu händer det verkligen grejer.
3 barn på 3 dygn inte illa.

Tack och adjö.
Kram

Kommentarer
Postat av: karla

ja april vecka 17 skulle vara bra helgen där då har man fått in pengar också =) men vad ksotar minibussen per famil j? kramar

2009-03-16 @ 13:52:42
URL: http://karlitalatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0