Akuten!

Dagen började med en väldigt grinig Oliver och han brukar aldrig vara grinig så mamma Karoline vart orolig.
Han ville inte sova han bara grinade, var dålig i magen, hostade m.m så jag ringde för att råd fråga för mitt hjärta gjorde så ont av att se honom såhära.
Dom ville att vi skulle komma in med honom direkt så Joel kom hem ifrån jobbet och sedan så åkte vi in.
Denna läkare tror att lillen har åkt på en släng av magsjuka , eller så har han blivit så pass förkyld så att han blir dålig i magen också.

Vi fick stanna kvar om vi ville men vi försöker hemma först.
Jag har sedan 1 tim tillbaka fått lillen att somna så nu sover han så sött i min säng.
Hoppas han sover ett tag nu.
Uscha vad man har varit ledsen idag, det är absolut inte roligt att se sitt barn må dåligt. Huuua!!

Nej nu ska jag ta och krypa ner brevid lillen.
Godnatt allesammans.
Kram


Sliten älskling!

Kommentarer
Postat av: ruby

Ni får krya på er så mkt. Mycket förkylningar o skit nu men det sägs att det bara ska va såhär 1 mån till sen ska RS virus å magsjukor vara borta fördenhär vintern... kram på er!

2009-03-06 @ 10:39:15
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: ruby

ja gud ..förstår det..

Milo har supersvårt att bajsa. Han trycker å trycker å trycker men bara en ynklig klutt kommer ut... Har du ngt tips?? Inatt tröck han tillome i sömnen:S Det gör ont när de inte är fullt bra lixom..



2009-03-06 @ 10:48:13
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: ruby

minifom.. är det som Sempers magdroppar typ? Ska man prata med bvc först innan ma nger kanske??



Inatt tog han tillomed när han sov stackarn :p



Men sen SJÄLVKLART nä rja skulle klä på han sina nya fina kläder som han fick av sin faster igår från P.o.p så blev det en jävla fart på tarmen så den bodyn va ju abra att slänga i tvätten.. lite lustigt..

2009-03-06 @ 15:18:56
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: karla

stacikarn!! hoppas man blir bra snart!! får får ta o ses snart tycker jag kram=)

2009-03-06 @ 17:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0