11 veckor!

Redan 11 veckor har gått sedan våran älskade Oliver kom till oss.
Ja tiden springer iväg måste jag säga.
Han blir bara mer och mer vaken och han ska skratta åt allt , man blir så varm i hjärtat av att se honom !
Du är verkligen det bästa som har hänt oss.

Män som hatar kvinnor var bra , vi kom dock 15 min försent till den men det gjorde inget för vi hängde med rätt bra ändå.
Oliver var då hemma hos min faster under tiden och dom hade haft det jätte mysigt.
Vi saknade såklart skrutten när vi var borta dessa 2 tim , men man behöver lite tid för varandra också.
När filmen var slut så fick vi ju krama honom igen :)

Idag så ska vi bara vara hemma och ta det lungt tillsammans , fast en promenad med Thea och Oliver runt sjön blir det iaf. Skönt att få i sig lite frisk luft.
Har gått och blivit förkyld jag uscha så jag hoppas Oliver och Joel klarar sig .

Här är Oliver 1 timme gammal.
2 veckor och 1 dag !
1 mån gammal.
2 mån gammal.
10 veckor gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0