Härligt väder?!

Eller så inte.
Hoppas det blir bättre till helgen iaf.
Oliver somnade runt 20.00 igår men knepigt nog så vaknade han kl 04.00 :S
Han brukar nästan alltid sova till 08.00 på morgonen iaf , och sedan somnar han om till 09.00-10.00.
Men han lider av en HEMSK hosta :-( Han hostar och hostar så han nästan kräks.
Om detta fortsätter så måste jag kolla upp honom.
Därav så sover han inte lika bra .
Men nu ligger han och sover iaf.

Skulle igentligen på stan idag med Fia men det blir av imorgon ist.
Idag ska Karla,Peter och Theodore komma hit, ska nämligen klippa Karla.
Älskar att klippa hår och fixa men är lite nojig att klippa andra ändå, vill inte göra någon besviken eller missnöjd.
Detta var ju något jag ville syssla med efter 9an men då hade jag inte poängen för det :/
Så nu får jag nöja mig med att klippa bekanta och familj.

Nu ska jag ner och hämta mitt hjärtegryn som vaknat!!
Trevlig dag.

Kommentarer
Postat av: mli

Ha så kul med att klippa den där kalufsen ;P Hehe!

2009-06-10 @ 11:16:12
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0