Slut på ledigheten.

Imorgon återgår jag till arbetet.
Men sedan är jag ju ledig Tis-Ons också vilket känns kanon :-)
Ladda upp batterierna lite för sedan jobbar jag ju Tors-Sön.

Igår så tog jag , Joel och Oliver oss en promenad ner på stan för att äta middag och mysa.
Sedan så tog vi bussen hem för att hinna ut till Timrå på grillfest.
Varken jag eller Joel har åkt buss på MÅNGA år så det kändes konstigt :P
Man är för bortskämd med bil tror jag.
Dock så kostar det mycket att åka buss tycker jag.
Oliver tyckte iaf om det :-)

Grillfesten var mysig också, vi misade dock brännbollen.
Vi blev bara kvar till 20.20 för sedan så skulle Oliver hem för att sova!
Och vi hyrde med oss en film och köpte lite godis och myste bara hela kvällen fram till 03.00.

Nu sover Joel och Oliver.
Dom har ju varit vakna en liten stund idag iaf :P
Snart ska jag ta med mig Oliver till Birsta så Joel får sig lite egen tid :-)

Och sedan ikväll så kommer Karla,Peter och Theodore !
Det ska bli lika roligt som alltid.

Nu ska jag packa in barnvagnen i bilen och ta upp lilleman.

Lillemans första busstur.
Här ska det börjas i tid ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0