Ont i mitt huvud.

Blev inte mycket till sömn inatt inte.
Somnade runt 02.00 sedan så skulle Joel upp kl 06.00 för att arbeta och då väckte han även mig.
Så jag somnade om runt 07.00 och fick sova till 08.00.
Klev upp och fixade med Oliver och mig innan jag började att arbeta och sedan så har det varit jobb fram till 16.00 idag.
Och efter det så var vi tvungna till att fixa lite ärenden så nu har jag precis slagit mig ner i soffan med VÄRLDENS huvudvärk dock :/
Hoppas på mer sömn inatt.

Thea har gått upp i tempen igen och vi tror att valparna beräknas att komma inatt.
Hon gick ner till 36 idag på förmiddagen och nu är hon uppe i 37,8 igen.
Och då blir det nog inte så mycket sömn för mig dock då jag ska upp och jobba till 17.15 imorgon.
Men blir roligt när dom har kommit till världen iaf :-)

Kommentarer
Postat av: karla

heja thea!hoppas hon får nu da=) lycka tilll!!

2009-07-10 @ 22:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0