Lunch!

Ja nu har jag halva lunch rasten kvar.
Åt lite skräp bara för att äta middag med familjen vid 20.00 ist.
Detta är min sista dag så nu när jag kommer in i mina gamla rutiner med mat så ska jag
sluta med allt skräp och börja träna på riktigt.
Nu har jag sagt detta länge men det har inte hänt så mycket .
Men nu måste jag dra mig i kragen och börja.

Alla har haft sina raster så jag sitter här för att få tiden att gå.
Sedan när jag går ut i butiken igen så jobbar jag 3 timmar och sedan går jag över
till min mamma ledighet igen.
Kommer kännas knepigt faktist.
Men nu saknar jag min lilla skrutt !!!

Kommentarer
Postat av: Emilie

japp, Matfors blire iaf.

Synd att det är lite långt dit bara-

Får väl sova hos Elmas farmor och farfar från söndag till måndag om Peter måste ha bilen- de bor ju inte långt från badet. :-)

2009-07-30 @ 17:34:05
URL: http://floffenskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0