Ledig dag!

Ja idag är jag ledig och vi låg och drog oss till 09.30 tillsammans i sängen :-)
Sedan så åt vi lite frukost och efter det så kom en tjej och kollade på vårat babyskydd som vi ska sälja nu.
Hon var intresserad men hade inte med sig sin bil för att testa den , så dom skulle återkomma imorgon.
Hoppas dom köper den så vi slipper ha den liggandes här hemma bara.
Nu ska jag ta ett bad och lägga Oliver i babygymmet så han får leka lite medans!
Efter det så ska jag städa lite och laga iordning middags maten så den är klar tills jag är hemma ifrån stan sedan.

Här kommer lite bilder på valparna också.
Lill tejejen har fått ögon idag också ! Så gulligt.



Kommentarer
Postat av: kia

vad söta dom är=)

2009-07-28 @ 20:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0