Jobbat!

Nyss kommit hem ifrån jobbet och allt har gått kanon :-)
Mycket folk som handlar nu så vi har haft fullt upp men det är skönt för då går ju dagen snabbare också.
Snart så blir det en promenad med Oliver , Joel och Thea i och med att jag inte han träna idag.
Försöker verkligen komma igång nu med träning och hälsosam mat.
Man mår ju så mycket bättre och orkar ju så mycket mer !
Imorgon ska jag jobba igen så då blir det ingen träning heller men en promenad blir det iaf.

På Fredag är jag ledig och då ska jag träna !
Lör - Sön så jobbar jag så då blir det inte mycket till träning tror jag.
Och veckan som kommer så jobbar jag alla dagar förutom Måndag men då ska jag träffa en kompis som är på besök.
Men ska försöka kläma in träningen där imellan.

Gud vad roligt det ska bli och få lönen nästa månad :-) Längtar.

Planerar även en Stockholms resa med Camilla, Robin och Tilda , blir hotell , grönan och tekniska kanske :-)
Och en Furuviks trip blir det också med mina föräldrar .
Och Grekland såklart i Aug :-) Skiathos ser det ut att bli men vi får se.

Nu blir det promenad för hela slanten !

Kommentarer
Postat av: Malin

Skiathos är underbart! Åk dit :)

2009-07-08 @ 22:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0