Jobba!

Snart ska jag åka iväg till jobbet och det känns fortfarande konstigt när man har varit hemma i över 1 år.
Så hoppas allt sitter kvar fortfarande.
Har saknat mina arbetskamrater på Jula så det ska bli roligt .
Synd bara att typ hälften av alla har semester under tiden jag jobbar.

Efter denna mån så tar jag ut mina 5  veckors semester och lever på dom pengarna i  Sep, Okt så slipper jag ta ut några mammadagar.
Blir inga mamma dagar denna mån och inte i Aug heller.
Så 4 mån blir sparade :-) Wiiii!!
Kanske blir att jag börjar i slutet av April 2010 då.
Det återstår att se hur mycket jag lyckas spara.

Idag fyller svärmor år också så jag ska dit efter 19.30 nått då jag slutat.

Nej arbetet var det .
Trevlig dag alla.

Kommentarer
Postat av: karla

lycka till=)

2009-07-03 @ 12:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0