Ingen träning och dåliga matvanor !

Jäkla skit.

Vill ju börja träna på riktigt nu och börja med regelbundna mat tider och hälsosamare mat.
Men när man slutar 19.15 och är hemma runt 19.30, 19.45 så blir det ju automatiskt middag den tiden sedan
frukost runt 10.00 och lunch vid 15.00 typ.
Och det slinker ju alltid ner någon godis eller glass också.
FY Karro!!!!

Kanske bättre att man äter middag kl 15.00 sedan kanske 1 frukt när man kommer hem kanske?

Nu jobbar jag imorgon iaf sedan är jag ledig lör - sön och då ska jag ta mig lite promenader och sedan träna när det är öppet på Söndag.

Svårt att träna när man jobbar så sent på kvällarna och börjar rätt så tidigt.
Och när man har barn så blir det ju automatiskt svårare faktist.

Känner hur dåligt jag mår av allt skit jag stoppar i mig och mina dåliga mat tider så nu måste jag ändra på detta alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0