Äntligen hemma!

Blev inget med Furuvik idag tyvärr då mamma och pappa ska till Dalarna imorgon och hade mycket att fixa hemma innan.
Men vi tog en sväng till Harmånger på marknad sedan så åkte vi vidare till Hudik för att shoppa på dollar store och stan.
Hittade en söt dress åt Oliver på marknaden sedan lite kläder på stan åt honom.
Och en klänning och ett linne åt mig själv :-)
Plus lite små saker på dollar store.

Vi kom hem runt 18.30 sedan så lagade jag ihop lite mat och efter det så har vi varit på ica för att köpa blöjor som jag glömde bort.
Nu äntligen har jag slagit ner rumpan i soffan !
Imorgon blir det arbete igen ,så ska snart gå ner för att kolla på lite tv och slappa .

Trevlig kväll!!

Kommentarer
Postat av: Ruby och Milo

ja visst är den:D hennes kläder är grymmast! kul att få kläderna precis som man vill:)

2009-07-22 @ 22:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0