4 dagar kvar.

Nu närmar det sig , om 4 dagar så är Thea beräknad att få sina valpar.
Igår åkte Joel och fixade med en valplåda medans jag jobbade så nu är det klart iaf.
Idag ska Joel få köpa kalk och temp m.m så vi har allt klart tills dom kommer.
Mamma som haft uppfödning sa att dom oftast kommer tidigare än beräknad dag men vissa får
även på den beräknade dagen.
Så vi får väl se när hon får då :-)

Är lite nervös faktist för jag har aldrig förlöst en hund förut , Joel fixade med Thea när hon kom till livet så han kan ju lite mer iaf.
Men min syster har varit med flera gånger och fixat så vi får ju hjälp iaf.
Min mamma är ju jätte duktig på detta men hon är inte hemma då tyvärr :/
Men det ska gå bra.

Vad roligt att ha några små liv som springer här hemma.
Undra hur många det blir ?
Jag tror på 1 eller max 3 st.

Joel får lite extra jobb när han är pappa ledig också ;-)


Kommentarer
Postat av: karla

haha ja peter dör han med:Pja det msåte vi ju får bestämma på msn =)vad kul med valpar:D vad ska ni sälja dom för?

2009-07-09 @ 11:33:33
URL: http://karlitalatina.blogg.se/
Postat av: Tessan å Eddie

Det går ut på att man ska skriva en text som man får på snabbast tid =)



Vad skoj med valpar, vad e det för ras??

2009-07-09 @ 20:28:42
URL: http://mammatessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0