Städ dag!

Gud vad less jag blir på försäkringskassan . Nu har man försökt snåla med pengarna man fick den 23 Dec för att nästa utbetalning inte skulle komma förren den 27 Jan men nu får jag vänta ÄNNU längre till Feb någon gång och nu har jag 87:- på kontot . Jag som skulle storhandla mat imorgon. Och Joel han får inte sina pengar för hans 10 dagar heller förrens i slutet på Feb . Tur att vi har sparade pengar iaf!

Nu ligger lillen i hans nya gunga och gungar och jag ska passa på att städa lite.
Ville ta en promnad till min farmor men det är ju så snöigt så jag tappade lusten till det.
Sedan när Joel kommer hem så ska vi hänga upp några hyllor och tvätta kläder.

Anmälde mig även till mamma och barnyoga nyss och det börjar i Feb så det ska bli roligt :)
Gick ju gravidyoga och det var väldigt rogivande.
Så tror detta kan vara bra också!


Bäst jag börjar städa innan lillen vaknar till liv!
Kram på er alla.

Kommentarer
Postat av: ruby

jamen verkligen. en sån ska ja ha om min bebis har sovproblem typ:p



ja det e bäst att bebis kommer idag ;). man kan ju hopaps ialalfall. det sista dygnet har ja inte sovit ngt trots en långprommenad igår på över 2 timmar och mys med sambon plus städning osv. NÄ bebis vill va kvar i magen. det är väl varmt o skönt där typ:p

Måste göra fler förlossningsmyter tror jag om ngt ska hända:p har du något tips?

2009-01-26 @ 15:37:47
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: ruby

okej.. möblering.. nu jävlar:p

2009-01-26 @ 16:31:28
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Mamma barn yoga vill jag oxå gå, men den hinner sluta innan min bebis kommer ut. Jag går på gravidyoga nu iaf. Som sagt, väldigt skönt och rogivande, men även jobbigt. Innan jul var det bara skönt, men förra veckan när det började igen hade tydligen min kropp blivit mycket tyngre och svagare! ;-)

2009-01-27 @ 10:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0