Hemma från bvc!

Ja nu var vi hemma igen och gud vad han växer min lilla skrutt :)
Allt var väldigt bra med honom ,han mådde bra och hade ingen förkylning som jag trodde! :P
Blev så glad och lättad måste jag säga!



Oliver Joel Pettersson

Födelsevikt: 3644gram , 51 cm. huvudomf 36.
3 dagar gammal: 3585gram.
12 dagar gammal: 3780gram.
22 dagar gammal: 3850gram, 51cm ,huvudomf 37.
4 veckor och 4 dagar:  4245gram, 56cm ,huvudomf 38.

Gud vad han har växt på bara några dagar , det är helt otroligt ! Mammas lilla pojke eller stora pojke kanske jag ska säga :-)
Nu mår jag bra i hjärtat när jag fick veta att min lilla skrutt är frisk och mår alldeles utmärkt.

Tänk vad man är orolig som mamma, jag vågar inte vända mig om ens för jag tror att han ska sluta andas.
Men det ligger nog i naturen att vara rädd om sin skatt!

Nej nu ska jag ringa pappa Joel och berätta dom fina nyheterna om våran son.

Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: ruby

ja du som har gått ner så mycket måste väl hålla igång me maten så gott det går nu så du inte tynar bort:)

2009-01-19 @ 15:08:44
URL: http://rubykanoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0