Fika 1891!

Idag så har jag träffat flickorna ifrån familjeliv och fikat lite, jag var först ut av alla att få min lilla Oliver och nu går alla andra i väntans tider. Saknar min mage när jag ser alla andra !
Nästa fika kanske någon till har fått sitt mirakel vem vet :)
Roligt sedan när man träffas med dom små!

Oliver var så duktig och lugn under våran fika stund och sedan vaknade han nu när vi kom hem men han var bara vaken 2 min och nu sover han igen min lilla gullunge!
Snarkar gör han också=P

Nej nu ska jag passa på att slänga in disken medans han sover. Sedan blir det ny blöja och en massa mat för lillen:)

Kram

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Tack för fikat idag och för att vi fick se lilla prinsen. Såå söt!! Kan inte fatta att det finns en sån i min mage också!!

2009-01-20 @ 15:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0