Då var det Onsdag!

Oliver åt sitt natt mål kl.04.00 inatt sedan så passade jag på att sova och när jag vaknade var kl.11.00 sov Oliver fortfarande, han är ju helt otrolig :) Sedan väckte jag honom så han fick äta lite och byta sin blöja. Nu ligger han i vagnen och är propp mätt ! Han somnade 1000gr när jag badade honom och satt på honom nya kläder för att han var så mätt .
Nu sover han fram till middags tid !

Idag ska vi tvätta kläder och gå en promenad med vagnen, har inte varit ute ännu men vi får se så det inte är för kallt.
På Fredag ska lillen vägas och det är alltid lika roligt att se ! Han vägde senast 3780 gram den 30 Dec så nu tror jag att han väger närmare 4000 gram. Våran stora pojke:)

Är det någon som kan fixa med bloggar? Jag förstår ingenting och den jag har nu är ju så tråkig.
Vore jätte snällt om någon vill hjälpa mig :)

Nu ska jag passa på att fika lite.

Kram


Kommentarer
Postat av: Emilie

Hej igen!

Ja jag är ju absolut inte haj på bloggdesign jag heller, jag satt och provade hemma genom att gå in på design/redigera befintlig stilmall och sedan pysslade jag med att försöka ändra fonter, hitta bakgrunder på nätet som man kunde länka till (kanske finns smidigare sätt?) och sedan hittade jag exempel på färger när jag sökte på html-färgkoder på google. Det finns ju hur mycket fint som helst man kan göra, ja om man KAN som sagt. Jag har provat mig fram, är inte riktigt nöjd ännu men får duga så länge....

2009-01-07 @ 13:53:53
URL: http://floffenskrypin.blogg.se/
Postat av: Ruby

Gud vad han verkar snäll den lille:) skönt!

Är itne helelr ngn hajj med blogg. va en tjej som hjälpte mig medmin.. värkar superkrångligt detdär!

2009-01-07 @ 15:51:59
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: Ruby

föressten... hur har er hund tagit allt:)?

Har du något tips på hur man kan förbereda vovven?

2009-01-07 @ 16:13:16
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: Emilie

2009-01-07 @ 16:54:23
Postat av: Emilie

Titta, nu har du ju fått till det! vad kul :-)

du har ju tips på bloggen "designadinblogg.se" där du kan få bra hjälp också har jag sett, om du inte hittat dit redan alltså...

2009-01-07 @ 16:56:34
URL: http://floffenskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0