Bvc besök!

Natten med lillen var kämpig han var så ledsen från 23.00 till 06.20 och jag låg med hög feber och kallsvettades och hostan gjorde ju inte saken bättre.
Han låg och försökte få mat under alla dessa timmar men jag verkade inte ha något :/
Jag tyckte så otroligt synd om honom huuua.
Ersättningen fanns men jag ville verkligen försöka, men det slutade iaf med ersättning och efter detta så var han SÅ nöjd och somnade direkt.
Sedan fick jag äntligen sova i 3 timmar och det var så skönt.
Kl.14.00 så var vi på bvc för att kolla vikten igen för i Fredas hade han bara gått upp 70g på 10 dagar och det var inte bra enligt våran bm.
Men under helgen så har lillen gått upp 85g och jag är så glad att det går åt rätt håll :)
Längden står ännu still men det var vanligt dom första veckorna.
Snart är han 4 veckor och jag förstår inte vart tiden tar vägen.
3 veckor och 4 dagar och väger 3935g min stora pojke !

Hoppas min förkylning vill försvinna snabbt fast det lär den inte göra med min otur.
Jag blev förkyld i Lördas kväll så jag är väl förkyld 1 vecka till iaf säkert. Uscha ! :/

Nu när det har varit plusgrader och härligt ute så kan man inte gå någon barnvagnspromenad och det är trist.
Hoppas det håller i sig bara!

Fick även veta att vi var med i dagbadet  i Lördas och det är så typiskt att man inte visste det ,
jag som ville köpa tidningen och klippa ut oss.
Hoppas vi kommer med i Sundsvallstidning också.


Nu blir det till att vila lite för snart ska lillen äta.

Ha en bra dag !
Mammas hjärta!




Kommentarer
Postat av: ruby

ojjojjojj..du får krya på dig så mycket

2009-01-12 @ 20:39:15
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: Emilie

Hoppas du känner dig bättre snart så vi kan ordna nytt fikatillfälle som man får träffa lille Oliver :-)

Själv mår jag lite illa idag... vet inte om jag bara ska tycka det är jobbigt eller våga hoppas att det kan vara nåt annat på gång (?)

2009-01-13 @ 09:11:56
URL: http://floffenskrypin.blogg.se/
Postat av: karla

hej på er finisar=) när vare ni var me i tidningen??=)

2009-01-13 @ 10:49:02
Postat av: Anna-Karin

Usch usch, låter inge alls vidare roligt att va sjuk med en liten att ta hand om. Tycker verkligen synd om dig!! Kanske pappan kan ta ut sin första VAB fast det är mamman han vårdar ;-)

Hoppas du piggnar på dig snart!!

2009-01-13 @ 15:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0