Vår fint!

Här har jag verkligen börjat vårstäda tidigt iaf :) Vill få in lite ljus, så jag tog tag i det idag.
Lite kvar fortfarande men det får ta den tid det tar.
Har även haft tvättstuga idag så nu är allt äntligen tvättat !

När Joel kom hem så käkade vi lite middag och sedan åkte vi till ikea för att handla lite tyg m.m. och sedan vart det inhandling av lite mat för veckan.
Storhandla får jag göra på Fredag!

Hoppas alla har haft en härlig dag/kväll.
Nu ska jag ta lillen och gå ner till sängen för att sova för imorgon ska vi på babysångoch sedan så blir det tandläkare för mig :/ uscha men sedan är det klart iaf.

Kram och godnatt!

Lite av vardagsrummet från dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0