Söndag!

Har skrivit att jag ska uppdatera både Fredag och Lördag men vi har varit ute på lite äventyr så jag har inte haft den tiden.
Men nu kan jag skriva iaf :)
Helgen var jätte mysig, fredagen så var vi bara hemma och myste hela familjen sedan åkte vi en kvällstur med bilen ner på stan för det älskar Oliver !
Lördagen så var vi på stan och kollade runt lite och fikade med Johan och Maggan på innergården , Oliver satt med pappa Joel men sedan så la han ner honom i vagnen och det var TUR för Joels glas exploderade så han fick glas över hela sig och läsk. Gick och sa till i kassan och dom sa att det var vanligt och frågade om jag ville ha ett nytt glas utan läsk :S.... Men fick iaf ny läsk till slut. Verkligen dålig sevice, tänk om Oliver hade varit i famnen? uscha hemskt.
Efter detta så åkte vi hem och då bjöd Joels mamma på kinamat och det var verkligen gott :) Tack så mycket Britt-Marie.
sedan kikade vi på en film och efter det så åkte vi till mina föräldrar för att ge dom förstoringen på Oliver och dom blev så glada ! Sedan åkte vi hem direkt för stora syster skulle komma på besök för hon har inte träffat lilla Oliver på 2 veckor nu.
Ja helgen var jätte mysig :)
Nu hade vi tänkt att ta en promenad till min farmor och fika lite med henne och sedan ska vi bara hem och mysa.

Sitter och kollar efter en resa till Åre nu så vi får se när det bär av och hur länge. Gud så mysigt det ska bli :) Hela familjen i Åre . Ska försöka hitta något så Thea också får följa med , tror hon skulle gilla det.

Nu ska jag ta upp lillen för han vill ha en ny blöja tror jag!

Ha en trevlig Söndag :)
Kram

Kommentarer
Postat av: Anna Lindström

Det finns ju att hyra privat i åre! Jätte mysiga stugor till jätte bra pris! Hör med Skistar Åre om dom har några känningar? :)

2009-02-02 @ 09:38:23
URL: http://annamariejosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0