Så roligt :)

             En stolt mormor  ([email protected]) om Ta bort eller vara kvar?:
Min dotter har också en blogg och tycker att det finns mycket intressanta saker som händer från ditt barns utveckling varje sek,min,tim,dag och natt. Det är jätte viktigt att följa och tillsamman med dem andra så hjälper man och får råd mm."Vi lever i 2009"och vi Mor/Farföräldrar måste accepterar den modernare livet <3 på min tid som mamma hände det saker som förändrade men ingen dog för det.Pappa,Mamma&barn=trivs med blogg<3 så fortsätt bara<3 jag läser din blogg och alla andra som har barn,det är kul att titta på er och barnen som varje dag växer och växer fint:D Jag känner mig stolt över min dotter<3 som skriver och lägger upp bilder på Min Theodore när jag och familjen inte har chansen att träffas så mycket<3 Lycka till i fortsättningen.Kram En mamma och mormor:)

Kommentarer
Postat av: Anna Lindström

Håller helt med!! Min Mamma följer MIN blogg dagligen samt min syster som bor i Sthlm. Som sagt vi lever i 2009 nu och så här ser livet ut för många. Vad är det för fel på folk som inte förstår det? Att vi faktistk går FRAMÅT i utvecklingen? ;)



Äh karoline, seriöst, Du har inget att ha dåligt samvete för ALLS. Stå på dig, Det är ju så underbart att snubbla in här och få titta lite på Oliver och familjen!! =)

2009-02-19 @ 20:38:21
URL: http://annamariejosephine.blogg.se/
Postat av: karla

men det gör du ju inte!!! det är ju roligt att blogga och intressant att läsa=) men strunt i det dära bara hon som förlora på detta! kraams!

2009-02-19 @ 20:50:05
URL: http://karlitalatina.blogg.se/
Postat av: Anonym

blev lite förvirrad av den här texten på hemsidan...

Vi har tre grupper att välja på i Bosvedjans kyrka

tisdagar kl. 09.30-11.30 (7-15 månader)

tisdagar kl. 12.30-14.30 ( 7-15 månader)

onsdagar kl. 10-11.30 (0-6 månader)



man tränger sig inte på med mindre bebis på tisdagen då? eller är det bättre att gå onsdagen? eller e det gammal information kanske? jag har ingen koll... många frågor nu men, som sagt jag följer gärna!!

2009-02-19 @ 21:54:12
Postat av: Frida

Men vad är det hon tycker är pinsamt och olämpligt? För jag har inte sett nått som skiljer din blogg från någon annans? och sedan när vart hon bloggpolisen #1?

2009-02-19 @ 22:09:17
URL: http://fridelixen.blogg.se/
Postat av: Ingela (kompis till Emelie)

Ramlade in på din blogg här och får se hur dåligt du verkar må över påhoppet. Jag har en blogg och har där( väldigt nyligen) valt att inte lägga ut bilder nåt mer, pga. alla konstiga typer som kan varit in på vår blogg. MEN, det är vårt beslut, ingen annan skulle kunnat påverka oss, eller ska det inte heller. Som de tidigare också skrivit, det är helt upp till er/dig hur er blogg ska se ut. Tråkigt att det blivit som det har blivit för er, men det går nog över. Här lägger jag mig i, men ville bara stötta er lite.

Ha en trevlig helg!

2009-02-20 @ 08:50:43
URL: http://plingelab.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hej Gumman! Jag tycker du ska ha kvar din blogg, alltid lika roligt att läsa den så fort du uppdaterat =) Du ska inte ta bort den bara för att någon annan vill det. Även om man bor långt bort är det jätte roligt att följa och läsa om er =). Vi ses snart hoppas jag .Stor Kram

2009-02-20 @ 09:03:52
URL: http://cissi-katarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0