Rix fm i Åre!

Ja nu är det bokat :) till helgen så åker vi till Åre på rix fm festen ska bli så himlans roligt!
Det blir Olivers första resa med oss!
Syster ska också med för att åka snowboard med Joel .
Gud vad jag längtar.

Veckan i korta drag!

  • Måndag: Handla inför Åre.
  • Tisdag: Kyrkis med Oliver.
  • Onsdag: Bvc med Oliver.
  • Torsdag: Tandläkare :/ och mamma barn yoga med Oliver.
  • Fredag: Åker tidigt till Åre för att ha mysigt hela helgen :)

Igår så var vi mest hemma, Joel storstädade hela huset , han är så duktig ! Efter detta så blev vi bjudna till syster på mat och fika så vi blev där en liten stund. Sedan så åkte vi och kollade in deras hus som dom håller på att bygga upp , stor skillnad sedan vi var där senast.

Nu ska jag ta hand om lillen och sedan ska jag passa på att bada för första gången sedan 8 veckor tillbaka. Gud så skönt det ska bli :) Annars så har jag bara fått duschat sedan förlossningen.

Kram på er alla!


Här ska vi bo :) ( lånad av skistar.com)

Mammas stora pojke :)

Kommentarer
Postat av: Emilie

Gud va mysigt med Åre!

Var själv där en weekend rixfm-veckan för- vad kan det vara- tre (?) år sedan tror jag. Vi vann resan genom mitt jobb. Jättemysigt var det i alla fall, även om just skidåkandet gick lite knaggligt för min del. Har lovat mig själv att ALDRIG ställa mig på ett par slalomskidor igen om jag inte tappar åtminstone 20kg i vikt för det gick alleles för fort och okontrollerat för min smak :-P

Ha det så mysigt! Jag ska sitta hemma med min feber och vara lite avis jag....

2009-02-03 @ 11:28:03
URL: http://floffenskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0