Onsdag!

Oliver somnade runt 23.30 och sov fram till 04.00 någongång sedan så vaknade han till och från hela tiden fram till kl 09.00 för då vart han pigg och tjurig.
Min mat räcker inte riktigt till så vi fick gå upp för lite ersättning!
Nu ligger lillen här brevid mig i soffan och pratar .

Dagen idag ska gå till att bara slappa och försöka åka och storhandla lite.
18.00 så ska jag träffa min stora syster för att åka till stan på någon uttagning till hårmodeller.
Och då ska lilla Oliver få ha pappa för sig själv ett tag :) Go pojkarna mina.

Nu ska jag mysa lite med Oliver!
Skriver kanske senare efter uttagningen.

Ha en bra dag,
Kram


Syster och jag för 3,5 år sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0