Hemma igen!

Idag har jag och Oliver mest bara myst hela dagen tillsammans, tog en sväng till ica maxi för att inhandla middagsmat och hundfoder.
När vi var hemma så la jag Oliver i hans säng och sedan så lagade jag kasslergratäng,potatis och sallad , sedan gjorde jag blåbärskaka och blåbärsmuffins till efterrätt.
Kom precis hem ifrån hårmodells grejen, kom dit 30 min för tidigt men det gjorde inget för då fick vi komma hem lite tidigare också.
Den 24/2 så får vi veta om vi har blivit valda.
Hoppas hoppas :)

Nu ligger Joel och Oliver nere och vilar tillsammans medans jag håller på lite här uppe.

Imorgon blir det fika med familjelivs flickorna i birsta och det ska bli lika trevligt som alltid.

Kommentarer
Postat av: Angelica Eriksson

Karoline du är så fruktansvärt duktig med Oliver så du förstår inte,du är en så himla fin tjej som inte kan tala illa om någon och därför är det så himla tråkigt att en vuxen människa(inga namn nämnda)skall få dig att må så dåligt med att jämt trycka ned dig.

Vet dock inte vad hon vill få ut av det...

det är kanske hennes sätt att hävda sig själv och få uppmärksamhet.

Hoppas verkligen att hon förstår att det hon gör är helt FEL, En nybliven mor skall få göra på sitt eget vis, man lär sig utav sina misstag och det är utav dom man blir bättre.

Men för mig är du redan klockren.



Puss och Kram /Stolt syster och svägerska till Karoline och joel Och väldigt stolt moster Oliver





2009-02-18 @ 20:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0