Dagen!

Pappa Joel hade sovmorgon idag så vi klev upp vid 09.30 och fikade sedan fick lillen mat och nya kläder. Runt 11.00 så åkte jag och Oliver till Jula för att hälsa på mina arbetskollegor, alltid lika trevligt sedan så hade kassa tjejerna köpt en jätte fin body och en nalle till lilleman :) Tack så mycket ! Fick även veta att vi blev månadens butik eller vad chefen nu sa :P Jag är lite dålig på att lyssna. Så nu fick jag kryssa i ett alltenativ som jag ville göra tillsammans med alla. Svårt val dock för det fanns mycket att välja mellan.
:Resa till Prag
:Stockholms weekend
:Spa resa
:skotersafari
:Holiday club Åre
:Resa till fjällen och bo i stuga
:5-kamp på nöjeshallen, spa på södra berget och mat på restaurangen.

m.m

Svårt val vart det.
Spännande och se vad det blir sedan :)
Jag röstar mellan Prag ,Stockholm eller Holiday club Åre iaf :)

Efter vi varit på Jula så åkte vi på babysången, kom endast 1 timme FÖRSENT.. :P Det är typiskt.
Antingen så läste jag fel eller så stod det fel i mailet men nästa gång kommer vi tidigare ! :)
Vi fick vara med på fikat iaf och det var trevligt att träffa andra mammor.

Köpte precis en semla som jag tryckt i mig , herregud säger jag vart ska detta sluta.
Har blivit SÅ onyttig efter förlossningen innan så åt jag nästan aldrig skräp.
Måste bli en ändring på det iaf.
Köpte även bullar till senare då mina föräldrar kommer på besök för att se en film med oss.
Nu blir det andra avenyn, mata Oliver och städa lite!
Middag får vänta för nu är jag MÄTT !
Tur att pappa Joel jobbar till 21.00 annars skulle jag behöva börja med middag nu.

Nej mina vänner nu ska jag göra lite nytta!
Kram på er alla.


Detta fick Oliver av mina arbetskollegor :)
Far&son!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0