Då var denna dag slut!

Var meningen att jag skulle på kyrkis med Oliver idag men så blev det inte för jag skulle möta min mamma och syster i birsta för att inhandla en 40års present till min morbror som fyller år på Fredag då vi åker bort till Åre.
Så vi ska fira honom på Torsdag ist.
Fick även ett sms av yogan och nu är baby yogan på Tisdagar och inte Torsdagar så nu krockar det lite med kyrkis!
Men vi får gå varanan gång eller nått bara :)

Imorgon ska jag väga Oliver och det ska bli så spännande och se hur mkt han har gått upp och hur lång han har blivit.
Jag tror det skiljer mycket sedan senast.

Nu ska vi sova .
Godnatt allesammans.
Kram

Oliver på cafe charm.

Lite fika går alltid ner ;)
Påväg hem igen :)






Kommentarer
Postat av: Frida

Till den 9e har vi bokat prästen :o) Ni då?

2009-02-04 @ 11:42:29
URL: http://fridelixen.blogg.se/
Postat av: ruby

ååh-- dendär semlan såg riktigt smaskens ut:)

2009-02-04 @ 21:41:25
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: karla

trevligt det var att få träffat på er!=) han är fin =) synd att dom sov..roligt o se då dom är vaken :P hoppas vi ses något! kramar

2009-02-04 @ 22:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0