Återbesöket mvc!

Återbesöket gick kanon, blodvärdet låg på 131 och blodtrycket 108/72.
Hon frågade mig om jag ens hade fött barn:) Hon tyckte inte att det syndes.
Hon vägde mig och min vikt stannade på 49kg.
Inskrivningen 50kg och i v.37 67kg :S Herregud jag som fick för mig att jag bara gick upp 10kg.
Men icke, jag hörde ju väldigt fel iaf.
Sedan gick jag säkert upp lite dom sista 11 dagarna också.
Men efter att han kom ut så var allt bara borta.

Efter detta iaf så åkte jag och köpte en ny vagn åt min älskling.
ÄNTLIGEN så kan jag lyfta in vagnen i bilen själv.
Den som vi köpte i v.25 den väger ju 22kg så den vart för tung.
Tänkte inte så långt då varken jag eller Joel.
Lätt att vara efterklok;)
Sedan åkte jag på barnenshus och köpte en mjuklift och en åkpåse till hjärtat vårat.

Och nu har vi precis kommit hem ifrån Timrå, vi var hos min syster i deras hus.
Hon skulle bjuda på grillad fläskfile. Mums !

Bor fortfarande hemma hos mamma och pappa men snart så kan vi komma hem till pappa Joel igen.
Äntligen, saknar ju han så mycket :)
Oliver med.

Imorgon ska jag och Oliver på stan för att fika med familjelivs gänget om inget annat inträffar inatt såklart.
Nu är min lilla skrutt hungrig så bäst jag ger honom lite mat.

Kram och godnatt allesammans!

En teutonia blev det! Jätte nöjd är jag. Fast vi har en röd och svart.

Och en sådan har vi hemma som vi ska sälja. Fast i svart,orange och vitt.
Så om någon är intresserad så är det bara att hojta till! Den är använd 4 gr hemma så den är alltså i nyskick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0