Visning!

Visning imorgon kl 14.00 , vilket innebär att jag måste storstäda innan jobbet imorgon.
Ett par som kollat innan är intresserade men ville kolla en gång till.
Så visningen är bara för det paret.
Tycker det är så sjukt jobbigt med alla visningar, man måste verkligen vända på hela lägenheten och städa.
Och nu när jag jobbar också så blir det ännu jobbigare.
Hoppas vi slipper fler visningar , iaf nu innan jul och nyår.
Radhuset på Alnö är som det ser ut nu redan sålt. :/
Vi har högsta budet men vill ej stå med dubbla boenden.
Så pga. detta så kommer dom ta det andra paret som kan köpa det direkt.

Arbetet har gått bra, nu har jag 1 dag kvar innan ledigheten i helgen.
Skönt känner jag just nu för jag är helt slut.
Jag har ju bara jobbat till och från nu sedan Oliver , så jag är så ovan.
Säkert därför jag blir trött också.
Efter jobbet så måste jag handla inför Fredagen , alltså 9 på kvällen=(
Sedan så måste jag fixa filmen på Oliver , som säkert kommer ta lång tid.
Phuuu.......

Nej nu ska jag gå och sova tror jag .

Godnatt!!!


Kommentarer
Postat av: mli

Minnet är sämst och nu när jag väl kom på att du ville ha den där bilden så har jag såklart lyckats fiffla bort din mail :P



maila mig igen så ska jag försöka lyckas med att skicka kortet till dig ;D

2009-12-16 @ 23:06:39
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0